Пам'ятка майбутнім слухачам

Пам'ятка майбутнім слухачам "Як витратити свої гроші і час таким шляхом, щоб отримати якісну послугу з базового навчання медіації?"

Пам'ятка майбутнім слухачам "Як витратити свої гроші і час таким шляхом, щоб отримати якісну послугу з базового навчання медіації?"

Київська школа професійної медіації і перемовин  це професійне об'єднання медіаторів, адвокатів, юристів та юридичних психологів зі стажем більше 20 років успішної роботи. Багато цікавих викладачів запрошуються для участі в навчальних медіаторах, які організовують школу відповідно до законодавства.   Реєстрація на базовий курс навчання медіатора відповідно до Закону України "Про медіацію" можлива за посиланням  -   https://cutt.ly/Qey4Zy4y

Ми любимо медіацію, а тому для нас важливо, щоб у медіації була гарна репутація. На репутацію послуги підвищується якість її надання. Для нас важливо, щоб послуги, якими ви користуєтеся були якісними. Якщо Ви обираєте навчальний заклад або тренера для отримання кваліфікації медіатора, ми Вас хочемо зацікавити, де і як отримати кваліфікацію тренера з медіації, і чи тренер має належний досвід проведення медіації.

Ми хочемо допомогти вам вибрати послугу, яка є дійсно якісною.

Зазвичай вважливими критеріями для вибору відповідної послуги є час і гроші.

Дешева рибка – погана юшка. Не все те золото, що блищить. Прислів'я придумані не нами, а тому занадто висока або занадто низька ціна на послуги (навчання або послуги з посередництва) є додатковими причинами звернути увагу на особливі фактори, які впливають на якість послуг, а саме:

Навчання:

· Якщо ви обрали певну навчальну, де хочете отримати кваліфікацію медіатора, буде не зайвим впевнитися до кваліфікації тренерів. Для цього ви можете запитати , де тренери отримали кваліфікацію медіатора, попросіть переглянути відповідний документ. Не зайвим буде звернути увагу на наявність реєстраційного номера документа, який допоможе за необхідності перевірити його легітимність в організації, яка видала документ.

· Ви можете зацікавити кваліфікацію тренерів щодо навчання дорослих, а також щодо наявності відповідних документів, які підтверджують цю кваліфікацію

· У програмі тренінгу важливо звернути увагу на наявність практичних прав і симуляцій. Відпрацювання навичок може проходити тільки під час практичних вправ, які повинні бути зайняті не менше 60% від загальної програми. Навчитися медіації по книжкам не можливо!

· Важливо поцікавитися кваліфікацією тренерів як медіаторів: ви можете запитати про реальний досвід застосування навичок, яким вони навчаються, звернувши увагу на сферу спеціалізації (комерційна, сімейна, організаційна, корпоративні спори)

· Найкраще про якість програми ви розкажете їх випускники. Тому можете запитати рекомендації у випускників програми, наприклад, використання соціальної мережі Інтернет або у безпосередній розмові під час відкритих клубних заходів навчальних організацій.

· Віддавайте преференцію тим провайдерам тренерських послуг, які надають можливість відпрацювання навичок медіатора в реальних кейсах (стажери, спостерігачі тощо).

· Зверніть увагу на тривалість програми, а також на те, що тренер або компанія-організатор обіцяє вам надати наприкінці програми. Європейські стандарти навчання медіації передбачають тривалість програми не менше як 40 астрономічних годин. Саме тому, що програма передбачає формування нових навичок, за менший час можливо отримати лише знання того, що таке медіація, а також потрапити на рівень свідомої некомпетентності: тобто усвідомлювати різницю між бажаними навичками медіатора та наявними (реальними). Послуги з медіації

· Один із способів впевнитися в кваліфікації медіатора - запитати про документи, які підтверджують, що медіатор пройшов відповідне навчання (не менше 40 астрономічних годин)

· Важливим є звернути увагу на організацію, яка видала документ про навчання медіатора. Тренери цієї організації повинні мати відповідну кваліфікацію навчати медіаторів (як мінімум самі сертифікати, які підтверджують наявність у них відповідної підготовки у якості медіаторів. Бажано, щоб тренери, які навчалися вибраного вами медіаторів, були практикуючими медіаторами).

· За можливості запитуйте рекомендації клієнтів, а також про сферу та кількість медіацій, у яких ваш медіатор бере участь.

· Запитайте, що може бути підтвердженням того, що ваш медіатор має відповідний досвід (наприклад, участь у волонтерських проектах і пілотних проектах), а також, хто і чим це можна підтвердити.

· Якщо у медіатора немає підготовки , засвідченої відповідним чином, його кваліфікація буде під великими питаннями.

· Наявність професійної підготовки – лише один із факторів, які можуть впливати на успішність медіації. Інші важливі фактори – особиста довіра, нейтральність медіатора, вміння проводити фасилитативну медіацію.

§ Фасилітативна модель медіації є такою, що в найбільшій мірі враховує інтереси сторінок за рахунок того, що в основі угод лежать не поради медіатора, а власне рішення учасників на цьому етапі. Посередник лише запитаннями усвідомлює інтереси, знаходить взаємоприйнятні варіанти рішень та оцінює їх на відповідність інтересам і реалістичність.

§ Для остаточного вибору медіатора зустрітися з цією людиною для того, щоб відчути, чи довіряєте ви йому (їй) , чи хочете ви з ним обговорювати з цим фахівцем свої інтереси.

§ Бажано також, щоб у вас була можливість вибрати собі медіатора із списку фахівців. Можливість вибору медіатора може стати запорукою його нейтральності і початку побудови довірливих відносин між вами і медіатором.

· Не вірте, якщо вам обіцяють стовідсоткове вирішення питання. Медіація, це шлях, на якому всі співпрацюють і рухаються до спільної мети - знайти рішення. Успіх залежить і від майстерності медіатора, і від щирості ваших намірів поставити крапку у складній ситуації.

У той же час пам'ятайте, що статистика проти вас, що в залежності від сфери і у вигляді конфлікту, консенсусні чи компромісні рішення входять у частини від 60 до 90%. Сторони самостійно досягають домовленості в 80-100 % випадків.

Правильний вибір провайдера послуг з медіації – це ваша відповідальність.

Кожна медіація – це посередництво, але не кожне посередництво є медіацією!